PKK kamyon yaktı

PKK kamyon yaktı

ŞIRNAK'ın Beytüşşebap İlçesi'nde askeri birliği kum taşıyan bir kamyon, dün gece PKK'lılar tarafından yakıldı.

2013.09.30 14:36 - Son Güncellenme: 2013.09.30 14:36 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
PKK kamyon yaktı

 

Beytüşşebap'a 4 kilometre mesafedeki İkinci Köprü Mevkii'nde dün gece yol kesen PKK'lılar, askeri birlik inşaatına kum boşatıktan sonra dönen 73 EC 234 plakalı kamyonu durdurdu. Sürücüsünü indiren PKK'lılar aracı ateşe verip yaktıktan sonra kaçtı. Araç kullanılamaz hale gelirken, sürücü İlçe Jandarma Komutanlığı'na giderek durumu bildirdi. Beytüşşebap Savcılığı, olayla ilgili başlattığı soruşturmayı sürdürüyor.
 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.09.30 14:36 - Son Güncellenme: 2013.09.30 14:36 - HABER MERKEZİ
A