PKK 2 kamyon yaktı

PKK 2 kamyon yaktı

ŞIRNAK'ın Beytüşşebap İlçesinde dün gece karakol yapımı için kum ocağından kum taşıyan 2 kamyonu yakan PKK'lı teröristler, sürücelerini de yanlarına alarak kaçırdı.

2012.07.04 10:48 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
PKK 2 kamyon yaktı

Beytüşşebap ilçesine bağlı Mutluca köyünüdeki kum ocağından TOKİ'nin Mezra Beldesinde yaptığı Jandarma karakoluna kum taşıyan 2 kamyon, dün gece teröristler tarafından durdurularak ateşe verildi. Kamyonları yakan PKK'lılar daha sonra 2 sürücüyü de yanlarına alarak kaçırdı. Olayın güvenlik güçlerine bildirilmesinden sonra bölgede operasyon başlatıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2012.07.04 10:48 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A