Piknik yapan vatandaşlar el bombası buldu

Piknik yapan vatandaşlar el bombası buldu

Adıyaman Gölbaşı ilçesi tarihi demiryolu köprüsü yakınlarına piknik yapmaya gelen vatandaşlar araziye bırakılmış 1 adet el bombası bulundu.

2014.10.20 10:25 - Son Güncellenme: 2014.10.20 10:25 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Piknik yapan vatandaşlar el bombası buldu

Edinilen bilgiye göre, Gölbaşı-Malatya Karayolu Göksu Nehri kenarında bulunan Devlet Su İşleri pompa istasyonu ile tarihi demiryolu köprüsü yakınlarında piknik yapmaya giden vatandaşlar tarafından araziye bırakılmış 1 adet el bombası bulundu. İhbar üzerine olay yerine çok sayıda polis ekibi giderek çevre güvenliğini sağladı. Vatandaşları olay yerine yaklaştırmayan polisler, Adıyaman Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele Şubesi'nden bomba imha ekiplerini bekledi. Olay yerine gelen bomba imha ekiplerinin yaptığı incelemenin ardından el bombası etkisiz hale getirildi. Bulunan el bombasının MKE yapımı olduğu ve pasla kaplı olduğu öğrenildi. Polisin olayla ilgili soruşturması devam ediyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.10.20 10:25 - Son Güncellenme: 2014.10.20 10:25 - HABER MERKEZİ
A