Peşmergeler geçişlere başladı

Peşmergeler geçişlere başladı

Kuzey Irak'ın Erbil kentinde bulunan Peşmerge askerleri, silahlarıyla birlikte Kobani'ye doğru geçişe başladı.

2014.10.28 17:46 - Son Güncellenme: 2014.10.28 17:46 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Peşmergeler geçişlere başladı

Kaydedilen görüntülerde, Peşmerge askerlerinin askeri mühimmat yüklü kamyonlarla birlikte Erbil'den hareketlendiği görüldü. Yetkililer, Erbil'den hareketlenen Peşmegelerin Katyuşa roketatarları ve Amerikan yapımı uçaksavarlar ile bölgeye hareketlendiğini ifade etti. Öte yandan, askeri araçların yanı sıra ambulansların da bölgeye gönderileceği belirtildi.

Peşmerge Bakanlığı gün içinde yaptığı açıklamalarda Erbil'den hava ve kara yoluyla Peşmerge askerlerinin bölgeye gönderileceğini ifade etmişti.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.10.28 17:46 - Son Güncellenme: 2014.10.28 17:46 - HABER MERKEZİ
A