Peşmerge Rabiya'yı geri aldı!
Peşmerge güçleri, Musul'un kuzey batısında bulunan Rabiya bölgesini Irak- Şam İslam Devleti(IŞİD) militanlarından geri aldı. Peşmerge güçleri ile IŞİD militanları arasında Rabiya bölgesinde çıkan çatışmalarda çok sayıda IŞİD militanın öldürüldüğü belirtildi.
2014.08.04 17:42 - Son Güncellenme: 2014.08.04 17:43 - Dünya - HABER MERKEZİ
Rabiya bölgesi ile beraber Kahire, Wanke, Welid köyleri de yeniden Peşmerge güçlerin kontrolüne geçti.
Dün Peşmerge güçleri, Rabiya bölgesinin kontrolünü IŞİD militanlarına kaptırmıştı.