Peşmerge Rabiya'yı geri aldı!

Peşmerge Rabiya'yı geri aldı!

Peşmerge güçleri, Musul'un kuzey batısında bulunan Rabiya bölgesini Irak- Şam İslam Devleti(IŞİD) militanlarından geri aldı. Peşmerge güçleri ile IŞİD militanları arasında Rabiya bölgesinde çıkan çatışmalarda çok sayıda IŞİD militanın öldürüldüğü belirtildi.

2014.08.04 17:42 - Son Güncellenme: 2014.08.04 17:43 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Peşmerge Rabiya'yı geri aldı!

Rabiya bölgesi ile beraber Kahire, Wanke, Welid köyleri de yeniden Peşmerge güçlerin kontrolüne geçti.

Dün Peşmerge güçleri, Rabiya bölgesinin kontrolünü IŞİD militanlarına kaptırmıştı.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2014.08.04 17:42 - Son Güncellenme: 2014.08.04 17:43 - HABER MERKEZİ
A