Peşmerge'den ilk kayıp

Peşmerge'den ilk kayıp

Kobani'de bir peşmerge IŞİD'in keskin nişancıları tarafından öldürüldü.

2015.01.20 22:08 - Son Güncellenme: 2015.01.20 22:09 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Peşmerge'den ilk kayıp

Suriye'nin Halep iline bağlı Kobani (Ayn el Arap)  ilçesinde terör örgütü IŞİD'le çatışan Peşmergenin, "ilk kaybını" yaşadığı  bildirildi.
Peşmerge Bakanlığı Genel Sekreteri Cabbar Yaver, AA muhabirine yaptığı  açıklamada, "Zerevan Ekrem Abdulmecid isimli Peşmergemiz, keskin nişancı IŞİD  militanının ateşi sonucu şehit oldu. Abdulmecid, Kobani'de sağlık görevlisi  olarak görev yapıyordu" dedi.

Peşmergenin, nerede öldüğüne bakmadıklarını, Kobani ve Irak'taki  cephelerin kendileri için aynı önemde olduğunu ifade eden Yaver, güçlerinin  Kobani'de ilerleyişini sürdürdüğünü dile getirdi.

Öldürülen Peşmerge Zerevan Ekrem Abdulmecid, 16 Ocak'ta üçüncü  Peşmerge birliği bünyesinde Kobani'ye geçmişti. Irak Kürt Bölgesel Yönetimi'nin,  Türkiye üzerinden gönderdiği ilk Peşmerge birliği 28 Ekim'de Kobani'ye geçerek,  IŞİD'le çatışan Kürt gruplarına destek vermeye başlamıştı.


 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2015.01.20 22:08 - Son Güncellenme: 2015.01.20 22:09 - HABER MERKEZİ
A