Periler yurda dönüyor...
2012 Olimpiyat Oyunları çeyrek finalinde Rusya'ya yenilerek elenen Potanın Perileri perşembe günü İstanbul'a dönecek.
2012.08.09 10:45 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
Tarihinde ilk kez katıldığı Londra Olimpiyatları'nda çeyrek finalde Rusya'ya yenilerek elenen A Milli Kadın Basketbol Takımı, perşembe günü İstanbul'a dönecek.
Çeyrek finalde zorlu geçen maçta Rusya'ya 66-63 mağlup olan ve olimpiyatlara veda eden ''Potanın Perileri'', TSİ 13.25'te Londra Heathrow Havalimanı'ndan İstanbul'a hareket edecek.
Milliler, olimpiyatlarda ABD, Çin, Çek Cumhuriyeti, Hırvatistan ve Angola ile birlikte mücadele ettiği A Grubu'nu 2. sırada tamamlarken, çeyrek finalde Rusya'ya yenilerek, yarı final şansını yitirmişti.