Pendikspor Teknik Direktörü Ivo Vieira: 3 puan bekliyorduk, bir puan aldık

Pendikspor Teknik Direktörü Ivo Vieira: 3 puan bekliyorduk, bir puan aldık

Pendikspor Teknik Direktörü Ivo Vieira, Corendon Alanyaspor maçının ardından, "3 puan bekliyorduk, bir puan aldık. Önümüzdeki maçlara bakacağız" dedi.

2024.01.27 19:32 - Son Güncellenme: 2024.01.27 20:30 - Güncel - İHA
A
Pendikspor Teknik Direktörü Ivo Vieira: 3 puan bekliyorduk, bir puan aldık
00:48 Pendikspor Teknik Direktörü Ivo Vieira: 3 puan bekliyorduk, bir puan aldık

İLGİLİ VİDEO

Pendikspor Teknik Direktörü Ivo Vieira: 3 puan bekliyorduk, bir puan aldık

Corendon Alanyaspor, Trendyol Süper Lig'in 23. haftasında sahasında Pendikspor ile 1-1 berabere kaldı. Maçın ardından konuşan Pendikspor Teknik Direktörü Ivo Vieria, ilk golü bulmalarına rağmen skoru koruyamadıklarını belirtti. Vieira, "Dengeli bir maç oldu. Rakip de oyuna ortak oldu. İkinci yarı ilk golü biz attık. Maalesef skoru koruyamadık. Rakip de skoru koruyabilmek için çok çalıştı. Sonuçta onlar da bir gol attı. 3 puan bekliyorduk, bir puan aldık. Önümüzdeki maçlara bakacağız" diye konuştu.
 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.01.27 19:32 - Son Güncellenme: 2024.01.27 20:30 - İHA
A