Pencereyi açık bırakınca...
Bursa'nın Gemlik ilçesinde hırsızlar, havalanması için pencereyi açık bırakan adamın dükkanını soydu.
2013.04.15 11:00 - Son Güncellenme: 2013.04.15 11:14 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Edinilen bilgiye göre, Balıklı Mahallesi üzerinde işyeri bulunan E.E, dükkanını kapatırken doğalgaz kokusu hissedince havalanması için üst camlardan birini açık bıraktı. Sabah işyerine geldiğinde dolap, çekmece ve yazar kasadaki toplam 170 liranın olmadığını gören E.E. durumu polise bildirdi. Ekipler, olayla alakalı soruşturma başlattı.