Pektemek'ten "sağ kanat" yorumu!
Beşiktaş'ın formda oyuncusu Mustafa Pektemek, Arsenal ile yapılan maçı değerlendirdi.
2014.08.20 10:57 - Son Güncellenme: 2014.08.20 10:57 - Spor - HABER MERKEZİ
Mustafa Pektemek'in açıjklamalarından derlenenler şöyle:
"Güçlü bir ekip Arsenal. İyi mücadele ettik, iyi oynadık. Net pozisyonlara da girdik ama değerlendiremedik. İnşallah Londra'da bunları değerlendiririz. Bence Olcay'ın vuruşu da, Demba Ba'nın vuruşu da gayet iyiydi, tercihleri iyiydi. İyi de vurdular ama olmadı. İnşallah Londra'da olur. Onların sahasına gidiyoruz, dezavantaj olabilir ama akıllı bir oyunla turu geçeceğimize inanıyorum. Bir haftadır bu şekilde çalışıyorduk. Sağ açık oynayacağımı biliyordum, oyun içinde zaman zaman değiştik. Sağ açık başladım oyuna, bu şekilde mücadele ettim. Gerçekçi olmak gerekirse asıl mevkim forvet, bu maç böyle denk geldi, elimden geleni yaptım. Daha önce de oynadığım yer sağ kanat. Sağda da, solda da oynadım, olumsuz yönde etkilemiyor bu mevki değişiklikleri. Demba Ba'nın vuruşu gayet iyiydi. Demba Ba'ya Necip söylemişti. İyi vuruş yaptı ama direği geçemedi. "