Pastanedeki cep telefonu hırsızlığı kameraya takıldı

Pastanedeki cep telefonu hırsızlığı kameraya takıldı

DENİZLİ'de bir müşterinin pastanede unuttuğu cep telefonunu çalan yan masadaki başka müşteri, güvenlik kameraları tarafından saniye saniye görüntülendi. Polis, görüntülerden eşkali belirlenen kişinin yakalanması için çalışma başlattı.

2013.09.21 16:31 - Son Güncellenme: 2013.09.21 16:32 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Pastanedeki cep telefonu hırsızlığı kameraya takıldı

 

Geçtiğimiz Perşembe gecesi Adalet Mahallesi, Albayrak Meydanı'ndaki bir pastanede oturan Kadir Özbudak (23), kalkarken masada cep telefonunu unuttu. Bir süre sonra telefonunu unuttuğunu farkeden Özbudak, pastaneye döndü. Ancak, telefonunu masada bulamadı. Polis, şikayet üzerine pastanenin güvenlik kamerası görüntülerini incelediğinde Özbudak'ın unuttuğu telefonu, yan masada kız arkadaşıyla oturan bir başka kişinin yavaşça yaklaşıp, etrafına bakındıktan sonra el çabukluğuyla cebine attığını, ardından da hesabı ödeyip ayrıldığını tespit etti. Güvenlik kamerası görüntülerinden eşkali belirlenen şüphelinin yakalanması için çalışma başlatıldı.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.09.21 16:31 - Son Güncellenme: 2013.09.21 16:32 - HABER MERKEZİ
A