Park halindeki minibüs alevlere teslim oldu

Park halindeki minibüs alevlere teslim oldu

Hatay'ın Arsuz ilçesinde park halindeki minibüs, yanarak kullanılmaz hale geldi.

2025.02.26 09:32 - Son Güncellenme: 2025.02.26 09:33 - Güncel - İHA
A
Park halindeki minibüs alevlere teslim oldu

Arsuz ilçesi Gözcüler Mahallesi'nde park halindeki minibüs henüz bilinmeyen nedenle alev aldı.

Aracın yandığını gören vatandaşlar durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi.

Kısa sürede bölgeye gelen itfaiye ekipleri, yangına müdahale ederek söndürdü.

Araç tamamen yanarak kullanılmaz hale geldi. Polis olayla ilgili inceleme başlattı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2025.02.26 09:32 - Son Güncellenme: 2025.02.26 09:33 - İHA
A