Özlem Yıldız: 'Abilerimle geziyorum'

Özlem Yıldız: 'Abilerimle geziyorum'

Özlem Yıldız önceki akşam Yeniköy'deki Yelken Restaurant'ta objektiflere yansıdı.

2013.12.09 14:57 - Son Güncellenme: 2013.12.09 14:57 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
Özlem Yıldız: 'Abilerimle geziyorum'

Çıkışta gazetecileri karşısında gören Yıldız, son zamanlarda  zor günler geçirdiğini söyeleyerek özel hayatıyla ilgili hassas davranılmasını rica etti. Son günlerde her gece dışardaymış gibi haberler yapılmasına da sitem etti. Geçtiğmiz gece Nişantaşı'ndaki Sess Bar'da bir beyefendi ile görüntülenen Yıldız  "Abim dediğim kişilerle görüntüleyip başka şeyler yazıyorsunuz. Sevgilim olsa bunu söylerim fakat böyle şeyler için doğru zamanlar değil!" dedi.

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2013.12.09 14:57 - Son Güncellenme: 2013.12.09 14:57 - HABER MERKEZİ
A