Otoyolda uygulama yapan polisleri görünce otomobili ile geri manevra yapıp, kaçtı

Otoyolda uygulama yapan polisleri görünce otomobili ile geri manevra yapıp, kaçtı

Hatay'ın Payas ilçesinde uygulama noktasına girmemek için geri manevra yaparak kaçan otomobilin sürücüsü, jandarmanın dron kamerası ile tespit edilip, yakalandı. Sürücüye para cezası ve adli işlem uygulandı.

2026.02.13 12:23 - Son Güncellenme: 2026.02.13 12:23 - Güncel - DHA
A
Otoyolda uygulama yapan polisleri görünce otomobili ile geri manevra yapıp, kaçtı

İlçede Otoyol Jandarma Komutanlığı ekipleri, 10 Şubat günü O-53 Otoyolu'nda dron destekli trafik uygulaması yaptı. Denetim sırasında uygulama noktasına girmek istemeyen otomobil sürücüsünün geri manevra yaparak kaçtığı anlar, dron kamerasıyla tespit edildi. Jandarma, sürücünün yerini belirleyip, aracı durdurdu. Sürücüye idari para cezası uygulanırken, trafik güvenliğini tehlikeye düşürmek suçundan adli işlem başlatıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2026.02.13 12:23 - Son Güncellenme: 2026.02.13 12:23 - DHA
A