Otomobil alev aldı!

Otomobil alev aldı!

ŞANLIURFA'da, seyir halindeki otomobilin motor bölümünde bilinmeyen bir nedenle yangın çıktı. Paniğe neden olan yangın, çevredekiler tarafından yangın tüpleriyle söndürüldü.

2013.07.21 18:43 - Son Güncellenme: 2013.07.21 18:43 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Otomobil alev aldı!

Yangın, öğleden sonra Atatürk Bulvarı Abide Kavşağı'nda meydana geldi. Özgün Mahmut Öztemel yönetimindeki 33 BSL 38 plakalı otomobil ile seyir halindeyken, otomobilin motor bölümünde bilinmeyen bir nedenle yangın çıktı. Öztemel, otomobili yolun sağ tarafında çekerek, yardım istedi. Paniğe neden olan yangın, vatandaşlar tarafından yangın tüpüyle söndürüldü. Otomobil ise çekici tarafından kaldırıldı. Yangınla ilgili soruşturma sürdürülüyor.

 

 

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.07.21 18:43 - Son Güncellenme: 2013.07.21 18:43 - HABER MERKEZİ
A