ÖSYM'nin bilişim sistemi bakıma alındı
ÖSYM Başkanlığı'nın bilişim sistemi bakım ve onarıma alındı.
2015.01.01 16:55 - Son Güncellenme: 2015.01.01 16:55 - Eğitim - HABER MERKEZİ
ÖSYM'den yapılan duyuruda, "01 Ocak 2015 Perşembe günü saat 08.00 ile 18.00 arası, sistem altyapısında bakım ve onarım çalışmaları yapılacaktır. Belirtilen zaman aralığında internet üzerinden sağladığımız servislerde ara ara kesintiler yaşanabilecektir." ifadesi yer aldı.