ÖSYM'nin bilişim sistemi bakıma alındı

ÖSYM'nin bilişim sistemi bakıma alındı

ÖSYM Başkanlığı'nın bilişim sistemi bakım ve onarıma alındı.

2015.01.01 16:55 - Son Güncellenme: 2015.01.01 16:55 - Eğitim - HABER MERKEZİ
A
ÖSYM'nin bilişim sistemi bakıma alındı

 

ÖSYM'den yapılan duyuruda, "01 Ocak 2015 Perşembe günü saat 08.00 ile 18.00 arası, sistem altyapısında bakım ve onarım çalışmaları yapılacaktır. Belirtilen zaman aralığında internet üzerinden sağladığımız servislerde ara ara kesintiler yaşanabilecektir." ifadesi yer aldı.

Diğer Eğitim Haberleri için tıklayın


2015.01.01 16:55 - Son Güncellenme: 2015.01.01 16:55 - HABER MERKEZİ
A