ÖSO Gaziantep'te toplandı
Özgür Suriye Ordusu'na (ÖSO) bağlı farklı tugay ve birliklerden 70 komutan Gaziantep'te biraraya geldi.
2013.07.26 06:36 - Son Güncellenme: 2013.07.26 06:46 - Dünya - HABER MERKEZİ
Bülbülzade Kültür ve Dayanışma Vakfı'nın düzenlediği toplantıya Özgür Suriye komutanlarının yanı sıra ilim adamları da katıldı.
Toplantının ana gündem maddesi Suriye'de yaşanan olaylar oldu. Toplantıya katılan Nurettin Zengi cephesi komutanı Tevfik Şahabettin, "Suriye'nin bir karış toprağından bile vazgeçmeyeceğiz. Suriye tek kalacak, hiç kimsenin Suriye'yi bölmesine izin vermeyeceğiz" dedi.
Şehabettin, ABD'den silah yardımı aldıkları iddasını da yalanladı.
Komutanların toplantının ardından Suriye'ye döneceği öğrenildi.