Osmanlıspor hücum çalıştı

Osmanlıspor hücum çalıştı

Osmanlıspor, Spor Toto Süper Lig'in 27. haftasında deplasmanda Fenerbahçe ile yapacağı maçın hazırlıklarını sürdürdü.

2016.03.23 13:40 - Son Güncellenme: 2016.03.23 13:41 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Osmanlıspor hücum çalıştı

Ligde 8 maçtır yenilmeyen ve bu seriyi 9 maça çıkarmayı hedefleyen Osmanlıspor, Batıkent Tesisleri'nde teknik direktör Mustafa Reşit Akçay yönetiminde çalıştı. Antrenmana ısınma ve koordinasyon çalışmasıyla başlayan futbolcular, daha sonra 2'ye 2 oyun oynadı. Mor-sarılılarda çabukluk ve hücum ağırlıklı çalışmayla devam eden antrenman, dar alanda pas organizasyonuyla son buldu. 

İdmana adalesindeki hafif ağrıdan dolayı Bilal Aziz Özer ile ülkelerinin milli takımlarına çağrılan Ndiaye, Rusescu, Torje ve Umar katılmadı.

Osmanlıspor yarın sabah ağırlık çalışması, akşam ise 21 Yaş Altı Takımı ile hazırlık maçı yapacak.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.03.23 13:40 - Son Güncellenme: 2016.03.23 13:41 - HABER MERKEZİ
A