Osmangazi Belediyespor ilk galibiyetini aldı
TÜRKİYE Kadınlar Hentbol Süper Ligi'nde, sahasında Osmangazi Belediyespor, Muratpaşa Belediyespor'u 28-27 mağlup etti.
2016.09.18 18:34 - Son Güncellenme: 2016.09.18 18:43 - Spor - HABER MERKEZİ
Bursa'da sezonun ilk maçında Zağnosspor'a 27-34 yenilen Osmangazi Belediyespor, Muratpaşa Belediyespor karşısında ilk yarıyı 12-8 geride kapatmasına rağmen, karşılaşmayı 28-27 kazandı.