Osmangazi Belediyespor ilk galibiyetini aldı

Osmangazi Belediyespor ilk galibiyetini aldı

TÜRKİYE Kadınlar Hentbol Süper Ligi'nde, sahasında Osmangazi Belediyespor, Muratpaşa Belediyespor'u 28-27 mağlup etti.

2016.09.18 18:34 - Son Güncellenme: 2016.09.18 18:43 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Osmangazi Belediyespor ilk galibiyetini aldı

Bursa'da sezonun ilk maçında Zağnosspor'a 27-34 yenilen Osmangazi Belediyespor,  Muratpaşa Belediyespor karşısında ilk yarıyı 12-8 geride kapatmasına rağmen, karşılaşmayı 28-27 kazandı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.09.18 18:34 - Son Güncellenme: 2016.09.18 18:43 - HABER MERKEZİ
A