Orman'dan transfer açıklaması!

Orman'dan transfer açıklaması!

Beşiktaş Başkanı Fikret Orman maçın ardından TRT SPOR'a konuştu.

2015.08.17 10:57 - Son Güncellenme: 2015.08.17 10:58 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Orman'dan transfer açıklaması!

 Beşiktaş'ın 5-2 kazandığı maçın ardından TRT SPOR'a konuşan Fikret Orman transfer çalışmaları ve Vodafone Arena hakkında açıklamalarda bulundu.

Quaresma'nın takımın abisi gibi oynadığını vurgulayan Orman, "Transfer yapmak istiyoruz. Kaleci şu anda gündemimizde yok. Orta sahaya bir transfer yapmak istiyoruz. Bugün Oğuzhan müthiş bir performans gösterdi. Bizim çalışmalarımız var ama hocanın kararı doğrultusunda bir şeyler yapmaya çalışacağız." dedi.

"Stadımız çok gündemde"

Stat konusunda da değerlendirmelerde bulunan Orman "Stadımız çok gündemde. Türkiye'nin en çok konuşulan konusu. Nazar da oluyor tabii ki. Bakanlıktan gelip rapor tutmuşlar. 15-16 madde var. Bu hassasiyetleri diğer inşaatlarda da göstermelerini diliyorum. İnşaat yakın zamanda başlayacak. Bitecek de elbet ama ne zaman biteceği bizim çalışmalarımızla ilgili. Yoğun mesaiyle çalışmalarımız sürecek. Şimdi takımla beraber 04.00'te İstanbul'a döneceğim ve 07.00'de stadyum için mesaiye başlayacağım." ifadelerini kullandı. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2015.08.17 10:57 - Son Güncellenme: 2015.08.17 10:58 - HABER MERKEZİ
A