Orhangazi Belediyespor'da Uzunköprü: 'Burada çok güzel anılarım var'

Orhangazi Belediyespor'da Uzunköprü: 'Burada çok güzel anılarım var'

ORHANGAZİ Belediyespor'da teknik direktörlüğe gelen Cevdet Uzunköprü ve ekibini Orhangazi Belediye Başkanı Neşet Çağlayan makamında ağırladı.

2017.11.14 17:54 - Son Güncellenme: 2017.11.14 17:55 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Orhangazi Belediyespor'da Uzunköprü: 'Burada çok güzel anılarım var'

Bursa'nın Orhangazi ilçesinde Orhangazi Belediye Başkanı Neşet Çağlayan, Orhangazi Belediyespor'un anlaşmaya vardığı yeni teknik direktör Cevdet Uzunköprü ve yardımcılarını ağırladı. Orhangazi Belediyespor Başkanı Necmettin Şahin ve yönetim kurulu üyelerinin de hazır bulunduğu ziyarette konuşan Belediye Başkanı Çağlayan, Cevdet Uzunköprü ve ekibine başarı diledi. Çağlayan, Orhangazi Belediyespor'un zor günleri atlatacağına inancının tam olduğunu belirterek, "Tüm camia elele verip takımımızı bu durumdan kurtarıp ligin üst sıralarına taşıyacağımıza inanıyorum" dedi.  Cevdet Uzunköprü ise "Orhangazi Belediyespor'un ilçenin en önemli marka değeri olduğunu belirterek, yabancısı olduğum bir camia değil. Burada çok güzel anılarım var. İnşallah el birliği ile kenetlenip üst sıralara tırmanmaya başlayacağız" ifadelerini kullandı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2017.11.14 17:54 - Son Güncellenme: 2017.11.14 17:55 - HABER MERKEZİ
A