Orhangazi Belediyespor Başkanı Necmettin Şahin camiaya mesaj verdi
Orhangazi Belediyespor Kulüp Başkanı Necmettin Şahin, "Bundan sonraki süreçte kimin başarısızlık ile ilgili mesuliyeti varsa gereği yapılacaktır. El birliği ile bu kötü gidişattan kurtulmak için var gücümüzle çalışacağız" dedi.
2017.11.15 15:50 - Son Güncellenme: 2017.11.15 15:51 - Spor - HABER MERKEZİ
TFF 3'üncü Lig ekiplerinden Orhangazi Belediyespor'da Kulüp Başkanı Necmettin Şahin, yeni teknik direktör Cevdet Uzunköprü ile yapılan sözleşme sonrasında yaptığı değerlendirmede camiaya mesajlar verdi. Ligde istediği sonuçları bir türlü alamayan ve ligin son sıralarına kadar gerileyen Orhangazi Belediyespor'da Başkan Şahin, yeni bir sayfa açtıklarını belirterek, "Bundan sonraki süreçte tek düşüncemiz kulübü içinde bulunduğu bu durumdan çıkarmak, hak ettiği seviyelere taşımaktır" dedi. Necmettin Şahin ayrıca "Bundan sonraki süreçte başarısızlık halinde kim hangi bedeli ödemesi gerekiyorsa öder" diye konuşarak, "Kulüp olarak her türlü tedbiri alıyoruz. Tek düşüncemiz var, takımımızı artık bu zor günlerden kurtarmak" ifadelerini kullandı.