Orhangazi Belediye Başkanı Bekir Aydın mazbatasını aldı

Orhangazi Belediye Başkanı Bekir Aydın mazbatasını aldı

31 Mart yerel seçimlerinde yeniden Orhangazi Belediye Başkanı seçilen Bekir Aydın mazbatasını aldı.

2024.04.05 17:33 - Son Güncellenme: 2024.04.05 17:33 - Bursa Bölge - ELİF BAYRIK
A
Orhangazi Belediye Başkanı Bekir Aydın mazbatasını aldı

31 Mart yerel seçimlerinde yeniden Orhangazi Belediye Başkanı seçilen Bekir Aydın mazbatasını aldı.

Mazbatasını alan Başkan Aydın, "Mazbatamızı aldık. Rabbim mahcup eylemesin inşaallah..." ifadelerini kullandı. 

 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.04.05 17:33 - Son Güncellenme: 2024.04.05 17:33 - ELİF BAYRIK
A