Orhangazi Belediye Başkanı Bekir Aydın mazbatasını aldı
31 Mart yerel seçimlerinde yeniden Orhangazi Belediye Başkanı seçilen Bekir Aydın mazbatasını aldı.
2024.04.05 17:33 - Son Güncellenme: 2024.04.05 17:33 - Bursa Bölge - ELİF BAYRIK
31 Mart yerel seçimlerinde yeniden Orhangazi Belediye Başkanı seçilen Bekir Aydın mazbatasını aldı.
Mazbatasını alan Başkan Aydın, "Mazbatamızı aldık. Rabbim mahcup eylemesin inşaallah..." ifadelerini kullandı.
📍Mazbatamızı aldık. Rabbim mahcup eylemesin inşaallah...#Orhangazi pic.twitter.com/mESsAJYkyO
-- Bekir Aydın 🇹🇷 (@bekiraydin016) April 5, 2024