Orduspor'da moraller yerinde

Orduspor'da moraller yerinde

Orduspor, pazar akşamı deplasmanda Karşıyaka'dan aldığı 3 puanın moraliyle çarşamba akşamı oynayacağı Manisaspor müsabakasının hazırlıklarına başladı.

2013.09.17 14:16 - Son Güncellenme: 2013.09.17 14:16 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Orduspor'da moraller yerinde


Orduspor, pazar akşamı deplasmanda Karşıyaka'dan aldığı 3 puanın moraliyle çarşamba akşamı oynayacağı Manisaspor müsabakasının hazırlıklarına başladı.

Teknik direktör Erkan Sözeri gözetiminde Durugöl Tesisleri'nde çalışan mor beyazlı ekibin neşeli olduğu gözlendi. Mor beyazlı futbolcular, Manisaspor'dan kendi seyircileri önünde 3 puan alarak çıkışlarını devam ettirmek istediklerini söylediler. Teknik direktör Erkan Sözeri ise sezon başında iyi takım kurduklarını, alınan sonuçlarla bunun görüldüğünü belirtti, şöyle dedi:

"İyi sonuçlar almaya devam edeceğiz. Önümüzde zorlu Manisaspor maçı var. Karşıyaka maçından 3 puan kazandık, ancak önümüzdeki maçlara bakıyoruz. Alacağımız puanlarla mücadelemizi en iyi şekilde devam ettireceğiz."

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.09.17 14:16 - Son Güncellenme: 2013.09.17 14:16 - HABER MERKEZİ
A