Ordu'da kapısı açık minibüsten düşen kadın beyin kanaması geçirdi

Ordu'da kapısı açık minibüsten düşen kadın beyin kanaması geçirdi

Ordu'nun Altınordu ilçesinde kapısı açık seyir halindeki yolcu minibüsünden düşen Özlem Yayla (34), ağır yaralandı. Beyin kanaması geçirdiği öğrenilen Yayla'nın hayati tehlikesi bulunduğu öğrenildi.

2022.09.11 14:55 - Son Güncellenme: 2022.09.11 14:55 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Ordu'da kapısı açık minibüsten düşen kadın beyin kanaması geçirdi

Kaza, saat 11.30 sıralarında Altınordu ilçesi Atatürk Bulvarı Cumhuriyet Kavşağı'nda meydana geldi. Gökhan A. (37), kullandığı 52 M 5333 yolcu minibüsüyle kapısı açık halde seyir halindeyken, iddiaya göre ani fren yaptı. Bu sırada kapının yanında oturan Özlem Yayla, dengesini kaybederek, açık kapıdan yola düştü.

Kafasını yere vuran Yayla, kanlar içerisinde kaldı. Çevredekilerin haber vermesi üzerine kaza yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Yayla, ilk müdahalesinin ardından ambulansla Ordu Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde tedavi altına alındı. Beyin kanaması geçirdiği öğrenilen Yayla'nın hayati tehlikesi bulunduğu öğrenildi. Minibüs sürücüsü gözaltına alınırken, kazayla ilgili soruşturma başlatıldı. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2022.09.11 14:55 - Son Güncellenme: 2022.09.11 14:55 - HABER MERKEZİ
A