Ordu'da ilk kez böyle görüntülendi

Ordu'da ilk kez böyle görüntülendi

Doğu Karadeniz Bölgesinin en büyük üçüncü ili olan ve bugüne kadar 4 mevsimde her türlü fotoğrafı çekilen Ordu, ilk kez sis altında görüntülendi.

2016.03.03 11:22 - Son Güncellenme: 2016.03.03 11:22 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Ordu'da ilk kez böyle görüntülendi

Kuzey Doğu Fotoğrafçıları (KUDOF) Derneği Başkanı İlhan Türkmen'in 500 metre yüksekliğindeki Boztepe'nin zirvesinden çektiği 'sis altında Ordu' fotoğrafı sosyal medyada büyük ilgi gördü. Sosyal medyada Ordu adını taşıyan sayfalarda paylaşım rekoru kıran ve yüz binlerce kez tıklanan fotoğraf, Türkiye geneli fotoğraf sitelerinde de 'günün fotoğrafı' oldu. 'Sis altında Ordu' fotoğrafı son yıllarda yerli ve yabancı turist sayısında artış gözlenen ve doğal güzellikleriyle bilinen Ordu'nun en güzel fotoğrafları arasında yer aldı.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2016.03.03 11:22 - Son Güncellenme: 2016.03.03 11:22 - HABER MERKEZİ
A