Onların artık bir ismi var

Onların artık bir ismi var

Siverek ilçesinde kırsala terk edilen ve buz tutan eşekler çok sayıda hayvanseveri harekete geçirdi.

2013.12.16 15:44 - Son Güncellenme: 2013.12.16 15:44 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Onların artık bir ismi var

Tekirdağ'ın Şarköy ilçesinde çiftliği bulunan iş adamı Cevat Korkmaz da eşekleri görünce Siverek Kaymakamı Hamza Erkal'ı arayarak eşekleri sahiplenmek istediğini söyledi.

EŞEKLER YUVA SAHİBİ OLDU
Yapılan incelemelerin ardından Korkmaz'ın talebinin onaylanması üzerine 5 eşek Korkmaz'ın gönderdiği kamyonla Şarköy'e getirilmişti. Siverek Kaymakamlığı'nın takibi ile Şarköy'e getirilen eşekler yeni yuvalarına kavuşmuş oldu.

EŞEKLERİN İSİMLERİ
Çiftlik sahibi 51 yaşındaki iş adamı Cevat Korkmaz, eşeklere 'Temo, Maho, Şakir, Şanslı Harika, Gülden' isimlerini koyduğunu belirtti.  Korkmaz, eşeklerin veteriner hekim Ferhat Aşıcıoğlu tarafından sağlık kontrolünden geçirildiğini ifade etti.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.12.16 15:44 - Son Güncellenme: 2013.12.16 15:44 - HABER MERKEZİ
A