Onko-Day'lı çocuklar doyasıya eğlendi

Onko-Day'lı çocuklar doyasıya eğlendi

Onko-Day Çocuk Kulübü tarafından düzenlenen 1. Neşe Teyze Kurabiye Şenliği, renkli görüntülere sahne oldu.

2014.06.03 15:01 - Son Güncellenme: 2014.06.03 15:01 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Onko-Day'lı çocuklar doyasıya eğlendi

Uludağ Onkoloji Dayanışma Derneği (Onko-Day) Çocuk Kulübü tarafından bu yıl ilki düzenlenen 1. Neşe Teyze Kurabiye Şenliği;  yoğun yağmur engeli nedeni ile Gazi Mahallesi Kapalı Pazar Yeri'nde gerçekleşti. Yağmura karşın Kulüp üyesi çocukların aileleri ile katıldığı etkinliğe,  Onko-Day gönüllüleri, Lionslar ve vatandaşlardan da yoğun destek geldi. Çocuk Kulübü üyeleri için getirilen sihirbaz, soluk kesti. Palyaçolar yüz boyadılar, gönüllü kuaförler kızların saçlarını ördü. Pamuk şekerci, baloncu ve oyuncaklarla neşelenen kulüp üyeleri  Bosch folklor  ekibinin gösterisi ile coştular. Daha sonra gönüllü teyzelerle 10 stand da kurabiye yapan çocuklar, pişirilen kurabiyelerini davetlilere ikram ettiler. Açılan standlarda bol bol yiyecek ve içeceklerle ağırlanan davetliler arasında bulunan UÜTF Çocuk Onkolojisi Bölüm Başkanı Prof. Dr. Betül Sevinir  çocuklar için düzenlenen şenlikte bulunmaktan büyük sevinç  duyduğunu belirtti. Dernek Başkanı Füsun Önen, başta Neşe teyze olmak üzere Şenliğe katılan ve destek olan herkese teşekkür ederken, gelecek yıl 2. Şenlik'te buluşma dileklerini ifade etti. 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2014.06.03 15:01 - Son Güncellenme: 2014.06.03 15:01 - HABER MERKEZİ
A