Önce poz verdi, sonra...

Önce poz verdi, sonra...

Dalgıç Lasa, Bahamalar'da kafessiz olarak köpek balıklarının fotoğrafını çekerken aniden bir kaplan köpek balığı kamera tertibatını ısırıp uzaklaştı.

2013.09.18 20:40 - Son Güncellenme: 2013.09.18 20:42 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Önce poz verdi, sonra...

 

Dalgıç Miguel Lasa (49), Bahamalar'da sırtındaki kamerayla kafessiz olarak köpek balıklarının fotoğrafını çekerken aniden bir kaplan köpek balığı kamera tertibatını ısırıp uzaklaştı. Lasa, 11.000 sterlin (33.000 TL) değerindeki cihazlarını kaybetse de hayatını kurtardığı için kendisini şanslı görüyor. Balık, 100 metre kadar gittikten sonra kamera tertibatını bıraktı. Kaplan köpek balıkları, büyük beyaz köpek balıklarından sonra en yırtıcı ikinci köpek balığı türüdür. Lasa, "Muazzam bir tecrübeydi ama bir daha asla böyle bir şey yapmam. Çok tehlikeli" diye konuştu. Dalgıç, kötü bir tecrübe yaşasa da o ana kadar son derece çarpıcı fotoğraflar çekmeyi başardı. Gülümser gibi görünen dev köpek balığı da bu fotoğraflardan biri.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2013.09.18 20:40 - Son Güncellenme: 2013.09.18 20:42 - HABER MERKEZİ
A