Önce çarptılar, sonra öldüresiye dövdüler
Eskişehir'de yolda yürüyen kişiye otomobille çarpan kişiler, ardından şahsı sopalarla dövüp bıçakladı. Olayın 3 şüphelisi gözaltına alındı.
2017.12.05 16:03 - Son Güncellenme: 2017.12.05 16:04 - Güncel - HABER MERKEZİ
01:17
İLGİLİ VİDEO
Önce çarptılar, sonra öldüresiye dövdüler
Edinilen bilgiye göre, Eskibağlar Mahallesi Akmescit Sokak'ta yürüyen E.D.'ye (42), plakası tespit edilemeyen bir otomobil çarptı. Ardından araçtan inen 3 kişi, E.D.'yi sopa ile darp ettikten sonra bıçakla yaraladı. Ağır yaralanan şahıs, 112 Acil Servis ekipleri tarafından hemen Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesine kaldırıldı. Tedavi altına alınan E.D.'nin hayati tehlikesinin devam ettiği öğrenildi.
İl Emniyet Müdürlüğü Gasp ve Cinayet Büro Amirliği ekipleri, şüpheliler S.E., B.B. ile İ.B.'yi yakalayarak gözaltına aldı.