'Ölüm yürüyüşü' sona erdi

'Ölüm yürüyüşü' sona erdi

Bosna Hersek'in doğusundaki Srebrenitsa'nın, 11 Temmuz 1995'te Ratko Mladiç komutasındaki Sırp birlikler tarafından işgal edilmesinin ardından soykırımdan kaçanların orman yolunu kullanarak Tuzla kentine ulaşmak üzere geçtiği güzergahta geleneksel olarak düzenelenen 'ölüm yürüyüşü' tamamlandı.

2013.07.11 07:13 - Son Güncellenme: 2013.07.11 08:12 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
'Ölüm yürüyüşü' sona erdi

 

 

İspanya, ABD, Suudi Arabistan, Hırvatistan, Almanya, Avusturya ve Avrupa'nın farklı ülkelerinden yürüyüşe katılanlar arasında yer alan bir grup Türk vatandaşı da 3 günlük uzun yürüyüşün ardından Potoçari Anıt Mezarlığı'na ulaşmalarının ardından, burada soykırım kurbanları için saygı duruşunda bulundu ve dua etti.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2013.07.11 07:13 - Son Güncellenme: 2013.07.11 08:12 - HABER MERKEZİ
A