Okulda meyve suyu içen öğrenciler rahatsızlandı

Okulda meyve suyu içen öğrenciler rahatsızlandı

Van'ın Çaldıran ilçesinde meyve suyu için 8 öğrenci rahatsızlanarak hastaneye kaldırıldı.

2017.12.20 11:08 - Son Güncellenme: 2017.12.20 11:08 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Okulda meyve suyu içen öğrenciler rahatsızlandı

Alınan bilgilere göre, Çaldıran Yavuz Sultan Selim İlköğretim Okulunda meyve suyu içtikten sonra karın ağrısı şikayetleri başlayan M.A.K., H.A., F.D., H.K., G.A., I.U., Z.K. ve M.Y.P isimli öğrenciler, ambulansla hastaneye kaldırıldı. Çaldıran Devlet Hastanesinde tedavileri yapılan öğrencilerin genel sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2017.12.20 11:08 - Son Güncellenme: 2017.12.20 11:08 - HABER MERKEZİ
A