Oktay Yılmaz teravih namazının ardından vatandaşlarla sohbet etti
Bursa'da Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz dün akşam Zeynel Abidin Camii'nde kıldığı teravih namazının ardından vatandaşlarla bir araya geldi.
2024.03.22 08:36 - Son Güncellenme: 2024.03.22 09:16 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz dün akşam Siteler Mahallesinde bulunan Zeynel Abidin Camii'nde teravih namazı kıldı.
Başkan Yılmaz namazın ardından her yaştan vatandaşla bir araya gelerek muhabbet etti.
Teravih namazı sonrası gençlerimizle ve büyüklerimizle bir araya gelerek muhabbet ettik.
-- Oktay Yılmaz (@oktayyilmaz16) March 21, 2024
📍 Siteler Mahallesi - Zeynel Abidin Camii pic.twitter.com/dMCJuD8ihS


