Oksijen tüpüyle oy kullandı

Oksijen tüpüyle oy kullandı

Kadıköy Erenköy mahallesinde oturan astım hastası 81 yaşındaki İsmail Hakkı Topçu, oksijen tüpüyle oy kullanmaya gitti.

2014.08.10 16:43 - Son Güncellenme: 2014.08.10 16:43 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Oksijen tüpüyle oy kullandı

Babasının nefes darlığını çektiğini ve oksijen tüpüyle yaşadığını belirten Mustafa Topçu, "Babam oksijen tüpüne bağlı yaşıyor. Vatandaşlık görevini yapacağını ve mutlaka oyunu kullanacağını söyleyince oksijen tüpüyle oy kullanmaya getirdik" dedi

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2014.08.10 16:43 - Son Güncellenme: 2014.08.10 16:43 - HABER MERKEZİ
A