Öğretmenler göbek attı

Öğretmenler göbek attı

Bursa'nın Mustafakemalpaşa ilçesinde, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramında öğretmenler de çocuklar gibi eğlendi. Müziğin ritmine dayanamayan öğretmenler çocuklarla birlikte göbek attı.

2013.04.23 15:39 - Son Güncellenme: 2013.04.23 15:40 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Öğretmenler göbek attı


Öğretmen Davut İlköğretim Okulu bahçesinde düzenlenen 23 Nisan törenlerinde minikler dans ettiği sırada çalan "Ankara'nın Bağları" isimli şarkıya dayanamayan okul öğretmenleri göbek atarak dans etti. Programa göre çocukların hünerlerini sergilemesi için çalan şarkıya daha fazla dayanamayan öğretmenler çocukların etrafında çember oluşturarak onlarla birlikte eğlenceli dakikalar yaşadı Bu dakikalar kameralara işte böyle yansıdı. Çocuklarını izlemeye gelen veliler öğretmenlere alkışla ritim tutarken, ortaya renkli görüntüler çıktı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.04.23 15:39 - Son Güncellenme: 2013.04.23 15:40 - HABER MERKEZİ
A