Öğrenciler Suriye ve mısır için eylem yaptı

Öğrenciler Suriye ve mısır için eylem yaptı

ÖZGÜR-DER üyesi bir grup üniversite öğrencisi, Beyazıd Meydanı'nda Mısır ve Suriye'deki yaşanan olayları protesto etti.

2013.09.27 14:04 - Son Güncellenme: 2013.09.27 14:04 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Öğrenciler Suriye ve mısır için eylem yaptı

 

Özgür-Der üyesi yaklaşık 50 üniversite öğrencisi, Saat 12.00 sıralarında Beyazıt Meydanı'nda bir araya geldi. Öğrenciler, Suriye, Mısır Bayrakları salladı. Ellerinde 'Suriye'de, Mısır'da direnişe bin selam', 'İslami hareket engellenemez' yazılı pankartlar taşıyan öğrenciler, sık sık tekbir getirerek sloganlar attı. Ardından grup adına üniversite öğrencisi Esra Aydın, basın açıklamasını okudu. Basın açıklamasında Mısır'da ve Suriye'de yaşanan olaylar eleştirildi. Açıklamanın ardından bir süre daha slogan atan öğrenciler olaysız dağıldı. 

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.09.27 14:04 - Son Güncellenme: 2013.09.27 14:04 - HABER MERKEZİ
A