Öğrenciler piknikte eğlendi

Öğrenciler piknikte eğlendi

Çorlu Fatih Koleji, öğrencilerine "Bahar Pikniği" düzenledi. Öğrenciler piknikte doyasıya eğlendiler.

2013.04.29 20:37 - Son Güncellenme: 2013.04.29 20:37 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Öğrenciler piknikte eğlendi


Öğrenci ve öğretmenlerinin birlikte katıldığı piknikte öğretmenler mangal yapıp öğrencileriyle beraber yemeklerini yedikten sonra futbol, basketbol, çuval yarışı, urgan çekme, yumurta yarışı gibi oyunlar oynadılar. Daha sonra da öğretmen ve öğrenciler birlikte balık tuttular. Piknikte öğrencilerin mutluluğu gözlerinden okundu.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.04.29 20:37 - Son Güncellenme: 2013.04.29 20:37 - HABER MERKEZİ
A