Öğrenciler orman haftasını kutladı

Öğrenciler orman haftasını kutladı

Bursa'nın Gemlik ilçesinde, Ayşe Ziver Karataş İlkokulu'nda Orman Haftası kutlandı.

2013.04.01 11:28 - Son Güncellenme: 2013.04.01 11:28 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Öğrenciler orman haftasını kutladı


Ormanların korunması, çevremizin ağaçlandırılması için Milli Eğitim Bakanlığı tarafından ilk ve ortaöğretim kurumlarında her yıl mart ayının son haftasında kutlanması öngörülen Orman Haftası Ayşe Ziver Karataş İlkokul'unda da hazırlanan bir programla kutlandı. Öğretmen,öğrenci ve velilerinin iştirakiyle okul bahçesinde tertiplenen programda birçok öğrenci görev aldı.
Öğrenciler ormanın faydaları ve ağaç sevgisi üzerine şiirler okuyup şarkılar söyledi. 1/E ve 1/A sınıflarlının hazırlamış olduğu ağaç sevgisini ifade eden çocuk şarkıları çok beğenildi.
Okul Müdürü Ali Güner, müfredatta yer alan bütün belirli gün ve haftaları kutlamayı hedeflediklerini söyledi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.04.01 11:28 - Son Güncellenme: 2013.04.01 11:28 - HABER MERKEZİ
A