Ofiste kumar oynarken yakalanandılar

Ofiste kumar oynarken yakalanandılar

Manisa'nın Salihli ilçesindeki bir ofiste, koronavirüs tedbirlerine uymayarak, kumar oynarken yakalanan 5 kişiye toplam 15 bin 750 lira para cezası kesildi.

2021.02.09 17:42 - Son Güncellenme: 2021.02.09 17:42 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Ofiste kumar oynarken yakalanandılar

 

Salihli İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, Atatürk Mahallesi'ndeki bir iş hanında bulunan ofiste, A.A.'nın (40) kumar oynattığı bilgisi üzerine harekete geçti. Ofise yapılan baskında, 4 kişi kumar oynarken yakalanırken, iskambil kağıtları ile isim ve puan yazılı listeler ele geçirildi. Koronavirüs tedbirlerini ihlal ederek kumar oynarken yakalan, aralarında kumar oynatan A.A.'nın da bulunduğu 5 kişiye, 3 bin 150'şer lira olmak üzere toplam 15 bin 750 lira idari para cezası kesildi

. A.A.'nın daha önce de ev ve inşaatlarda kumar oynatırken yakalandığı öğrenildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2021.02.09 17:42 - Son Güncellenme: 2021.02.09 17:42 - HABER MERKEZİ
A