Ocak ayında bademler çiçek açtı

Ocak ayında bademler çiçek açtı

Adıyaman'ın Kahta ilçesinde yağış olmadığı için kurak geçen kış mevsimi nedeniyle bademler çiçek açtı.

2018.01.06 16:27 - Son Güncellenme: 2018.01.06 16:27 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Ocak ayında bademler çiçek açtı

Kış ayı olmasına rağmen yağışların az olması ve hava sıcaklıklarının yüksek olması nedeniyle Adıyaman'da bademler çiçek açtı.

Adıyaman'ın Kahta ilçesinde bulunan Kahta Çayı yakınlarında yabani bademler çiçek açtı.

İlkbahar aylarında açan bademlerin kış mevsiminde çiçek açmasından dolayı vatandaşlar şaşkınlığını gizleyemedi.

Bahar aylarında görülen badem çiçekleri doğada güzel görüntüleri ortaya çıkardı.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2018.01.06 16:27 - Son Güncellenme: 2018.01.06 16:27 - HABER MERKEZİ
A