O şehre ilk kez gitti

O şehre ilk kez gitti

Başbakan Ahmet Davutoğlu, partisinin il kongresine katılmak üzere İzmir'e gitti. Bu ziyaret Davutoğlu'nun başbakan olduktan sonra İzmir'e yaptığı ilk ziyaret olarak kayıtlara geçti.

2015.01.31 11:37 - Son Güncellenme: 2015.01.31 11:37 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
O şehre ilk kez gitti

Ahmet Davutoğlu, AK Parti İzmir 5'inci İl Kongresi'ne katılmak üzere saat 10.00'da özel uçak ANA ile İzmir'e gitti. Davutoğlu'nu burada Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu, İstanbul Valisi Vasip Şahin, AK Parti İstanbul İl Başkanı Aziz Babuşcu, İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş ve diğer ilgililer uğurladı. Bu, Davutoğlu'nun başbakan olduktan sonra İzmir'e yaptığı ilk ziyaret olarak kayıtlara geçti.

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2015.01.31 11:37 - Son Güncellenme: 2015.01.31 11:37 - HABER MERKEZİ
A