O da çok şaşkın!

O da çok şaşkın!

Fethiyespor Teknik Direktörü Engin İpekoğlu, 5-1 kazandıkları Denizlispor maçının ardından yaptığı açıklamada; "Denizlispor karşısında 5-1'lik sonucu beklemiyordum" dedi.

2013.12.08 22:42 - Son Güncellenme: 2013.12.08 22:42 - Spor - HABER MERKEZİ
A
O da çok şaşkın!

Fethiyespor Teknik Direktörü Engin İpekoğlu ise takımının, puan cetvelinde hak ettiği yerde olmadığını, göreve geldiği günden beri oyuncuları bu yönde motive etmeye çalıştıklarını söyledi.

Görevlerinin, futbolcuların var olan potansiyelini ortaya çıkarmak olduğunu dile getiren İpekoğlu, şöyle konuştu:
"Biz onlara yol gösteriyoruz. İki maçtır gösterdiğimiz yolda ilerliyorlar. Denizlispor karşısında 5-1'lik sonucu beklemiyordum. Son 15-20 dakika oyun bizim lehimize geliştiği takdirde Denizlispor'un savunmasında açıklar verebileceğini düşünüyorduk ve maç da bu doğrultuda gelişti. Bunun sonucunda farklı bir galibiyet aldık. Futbolcu arkadaşlarımı kutluyorum." 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.12.08 22:42 - Son Güncellenme: 2013.12.08 22:42 - HABER MERKEZİ
A