Nuri Şahin'den söz!

Nuri Şahin'den söz!

"Bu kadro 2016 Fransa'ya gidecek."

2014.06.03 11:24 - Son Güncellenme: 2014.06.03 11:24 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Nuri Şahin'den söz!

 Sabah'ın haberine göre; Türkiye'nin ABD ile yaptığı hazırlık maçında sahaya takım kaptanı olarak çıkan Nuri Şahin, Milli Takım kampını değerlendirdi.

Kampın arkadaşlık ve kaynaşma anlamında çok faydalı olduğunu söyleyen gurbetçi futbolcu, "Başta sıkılacağımızı düşünmüştük ama rahat ve keyifli bir kamp oldu. Fatih hoca da bizi çok sıkmadı" yorumunu yaptı. Ay-yıldızlı formayla kazanmayı alışkanlık haline getirmeleri gerektiğini söyleyen Nuri, şöyle devam etti: "Disiplinden uzaklaştığımız ve rakibi küçümsediğimiz için zaman zaman kazalar yaşıyoruz. Yine de ABD'yi yenebilirdik.

Aramızda çok yetenekli ve bu takıma katkı sağlayacak arkadaşlar var. Tecrübe kazandıkça başarılı olacaklardır. Ben bu kadronun 2016'da Fransa'ya gideceğine inanıyorum. Genç yaşta önemli tecrübeler kazandım. Ancak artık Avrupa ve dünya şampiyonalarının heyecanı yaşamak istiyorum. Sadece ben değil birçok arkadaşım aynı şeyi düşünüyor."

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2014.06.03 11:24 - Son Güncellenme: 2014.06.03 11:24 - HABER MERKEZİ
A