Nurgül Yeşilçay sezonu açtı

Nurgül Yeşilçay sezonu açtı

Muğla'nın Bodrum ilçesine kısa bir süre tatil yapmaya gelen ünlü oyuncu Nurgül Yeşilçay deniz sezonunu açtı.

2014.06.01 11:19 - Son Güncellenme: 2014.06.01 11:19 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
Nurgül Yeşilçay sezonu açtı

Gümüşlük'te bir pansiyonda kalan ünlü oyuncu Yeşilçay denizin keyfini doyasıya çıkardı. Uzun bir süre denizde kalan yeşil çay daha sonra kaldığı pansiyonun balkonunda saatlerce güneşlendi. Denize girmeden önce etrafta gazeteci olup olmadığını kontrol eden ünlü oyuncu, objektiflerden kaçamadı. Arkadaşları ile birlikte denizin keyfini doyasıya çıkaran Yeşilçay'ın bir müddet daha Bodrum'da kalacağı öğrenildi.

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2014.06.01 11:19 - Son Güncellenme: 2014.06.01 11:19 - HABER MERKEZİ
A