Noel'i kutladılar

Noel'i kutladılar

HATAY'daki Ortodoks Kilisesinde yeni yılın habercisi olarak Noel ayini düzenlendi.

2013.12.24 21:49 - Son Güncellenme: 2013.12.24 21:50 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Noel'i kutladılar

Hatay'ın merkez Antakya İlçesi'nde bulunan Ortodoks Kilisesi'nde düzenlenen ayini, kilisenin ruhani lideri Jan Delüller ile rahip Dimitri Doğum ve Fadi Hurigil yönetti. Ayinde İlahi ve dualar okundu. Çocuklarıyla ayine gelen Hıristiyan vatandaşlar, kilisede dua ederek mum yakıp dileklerde bulundu.

Hatay Emniyet Müdürlüğü'ne bağlı Güvenlik Şube Müdürlüğü'nce yürütülen 'Medeniyetler Şehrinde Renklerin Zenginliği' projesi kapsamında polisler, kilisenin girişinde bekleyerek ayine katılanlara karanfil dağıttı, çikolata ikram etti.

 

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.12.24 21:49 - Son Güncellenme: 2013.12.24 21:50 - HABER MERKEZİ
A