Nobre'den transfer açıklaması!
Kayserisporlu futbolcu Mert Nobre, takımdan ayrılacağı yönündeki iddialara, kulübün resmi internet sitesinden yaptığı açıklama ile cevap verdi.
2014.06.19 11:32 - Son Güncellenme: 2014.06.19 11:33 - Spor - HABER MERKEZİ
Mert Nobre, Kayserispor'un resmi internet sitesinden yaptığı açıklamasında, "Şunu açığa kavuşturmak istiyorum ki; hiçbir takımla bir anlaşma yapmadım; çünkü Kayserispor'la sözleşmem var ve Kayserispor'u süper lige yeniden çıkarmak için elimden gelenin en iyisini yapacağım" ifadelerini kullandı.