Neslihan Yiğit Arın ilk galibiyetini aldı
Paris Olimpiyatlarda Milli badmintoncu Neslihan Yiğit Arın, J grubu karşılaşmalarında Peru'dan Ines Lucia Castillo'yu mağlup etti.
2024.07.30 11:12 - Son Güncellenme: 2024.07.30 11:14 - Spor - SOSYAL MEDYA
Milli badmintoncumuz Neslihan Yiğit Arın, J grubunda oynadığı ikinci ve son maçta Peru'dan Ines Lucia Castillo'yu 21-16 ve 21-17'lik setlerle 2-0 yenerek ilk galibiyetini aldı.
🇹🇷Milli badmintoncumuz Neslihan Yiğit, J grubunda oynadığı ikinci ve son maçta Peru'dan Ines Lucia Castillo'yu 21-16 ve 21-17'lik setlerle 2-0 yenerek ilk galibiyetini aldı.🏸 #Paris2024 pic.twitter.com/BqAmyo0t1b
-- Team Türkiye (@TeamTurkiye) July 30, 2024