Negredo'dan Galatasaray mesajı!
Beşiktaş'ın golcü futbolcusu Alvaro Negredo, Ziraat Türkiye Kupası'nda 9-0 kazandıkları Manisaspor maçının ardından yayıncı kuruluşa değerlendirmelerde bulundu. Negredo, Galatasaray derbisi hakkında da konuştu.
2017.11.28 17:07 - Son Güncellenme: 2017.11.28 17:08 - Spor - HABER MERKEZİ
Gollerin devamı gelecek mi?
Umarım öyle olur. Forvetler golle yaşar. Biz iyi oynadık. Oynamayan futbolcular güven tazeledi. İkinci maçı oynamadan bir şey söylemek olmaz. İkinci maçı da kazanmak istiyoruz.
Galatasaray yorumu
Takım ve kulüp için çok önemli bir maça çıkacağız. Takım olarak oynayacağız. Sonradan da oyuna girsem önemli değil. Önemli olan galibiyeti bizim elde etmemiz.