Nazilli'ye dostluk maçı cezası!

Nazilli'ye dostluk maçı cezası!

TFF 3. Lig'de yeni sezona hazırlanan Nazilli Belediyespor'a hemşehrisi Aydınspor 1923'le 13 Ağustos'ta oynadığı dostluk maçında yaşanan olayların faturası ağır oldu.

2018.08.24 16:40 - Son Güncellenme: 2018.08.24 16:40 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Nazilli'ye dostluk maçı cezası!

Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu, maçta yaşanan kavga sonrası Nazilli'den Temel Taşkın ve Burak Evren'e rakip takım sporcusuna yönelik şiddetli hareketleri nedeniyle 3'er müsabakadan men ile 1500'er TL ceza verdi. Maç, iki takım futbolcuları saha ortasında tekme tokat birbirlerine girdikleri için yarıda kalmıştı. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2018.08.24 16:40 - Son Güncellenme: 2018.08.24 16:40 - HABER MERKEZİ
A