NATO boru hattında patlama

NATO boru hattında patlama

Sakarya'da NATO boru hattındaki patlama nedeniyle Sapanca Gölü'ne akaryakıt sızdı.

2012.05.23 15:58 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
NATO boru hattında patlama

TÜPRAŞ'tan Eskişehir'deki hava üssüne yakıt sağlayan NATO boru hattında patlama oldu. Patlamanın etkisiyle zarar gören borulardan sızan akaryakıt, Sarp Deresi'ne akmaya başladı.
Yetkililerin ihbarı üzerine Sakarya Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (SASKİ) ekipleri, derenin Sapanca Gölü'ne aktığı noktada bariyer kurdu.
Bariyerlerde biriken akaryakıt vidanjörlerle çekilerek İZEYDAŞ'a gönderildi.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2012.05.23 15:58 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A